Aplicație pentru Managementul Inventarului Centralizat

Industrie


Retail & Servicii

Piața


Internațională

Activități

Colaborarea a început în anul 2000 pentru câteva proiecte din departamentul de contabilitate. Datorită calității bune a livrabilelor și a comunicării excelente, clientul ne-a solicitat și pentru mentenanța altor aplicații (Managementul Inventarului, Back-office web).
Am început o colaborare mai integrată în 2008, când clientul ne-a încredințat toate aplicațiile Cobol, Oracle, Forms și Reports (suport L2 și întreținere). Echipa ALTEN KEPLER a lucrat de la distanță printr-o conexiune dedicată.

Servicii

Suport L2
Mentenanța aplicațiilor
Analiză de business și proiectare tehnică pentru noi dezvoltări
Migrarea către J2EE a aplicației de gestionare a stocurilor

ALTEN - Valoare adăugată

Procesele de transfer de cunoștințe au permis menținerea unei expertize profunde legată de aspectele tehnice și de business în interiorul echipei noastre
Creșterea gradului de satisfacție a utilizatorului
Îmbunătățiri ale arhitecturii țintă J2EE

Standarde și instrumente