#insidealten: Importanța colectivului și a dezvoltării profesionale în cadrul unei companii de IT cu Raluca-Ana-Maria Nicoară


Poveștile de carieră și de succes ale angajaților unei companii merită să fie auzite. Cu acest gând în minte a luat naștere proiectul Share your ALTEN Story. De această dată, povestea este spusă din cadrul departamentului ​​de Business Development.

Raluca-Ana-Maria Nicoară este parte din echipa ALTEN România, ocupă funcția de Business Development Manager și a răspuns pozitiv provocării de a-și împărtăși experiența și povestea carierei profesionale în cadrul ALTEN.

Pentru început, este important să menționăm faptul că interesul Ralucăi pentru dezvoltarea profesională este evident, dovadă fiind dubla licență pe care o deține. A urmat cursurile Academiei de Studii Economice din București pe care le-a finalizat obținând licența în Relații Economice Internaționale și cursurile Universității Nicolae Titulescu pe care le-a finalizat obținând licența în Drept. Însă, parcursul educațional al Ralucăi nu s-a încheiat aici, ci a obținut și un master în Leadership și Managementul Resurselor Umane.

Chiar dacă a fost mereu atentă la partea profesională a vieții sale, nu și-a neglijat nici timpul liber. Interesele sale se regăsesc preponderent în muzică, sport, lectură, jocuri video și călătorit.

Te invităm alături de noi să descoperi povestea Ralucăi în cadrul ALTEN România.

 

Cum a început povestea ALTEN România pentru tine?


Mi-am început cariera în ALTEN Romania fiind Junior Business Development Manager, ulterior promovând la următoarea treaptă unde mă aflu în prezent.

Din punctul de vedere al experienței mele în procesul de recrutare și selecție, pot spune că am simțit că fiecare intervievator urmărea potențialul fiecărui candidat, dincolo de experiența propriu-zisă acumulată până în acel moment. Personal, am trecut prin trei etape de recrutare, de la recrutor până la directorul de divizie. În cadrul interviului, timpul a trecut foarte repede și plăcut, nu am simțit nevoia să mă uit în niciun moment la ceasul de pe perete.

În cadrul ALTEN România găsești sprijin în fiecare departament în care ai avea nevoie de ajutor. În cazul meu, cele mai mare aport îl are coach-ul, deoarece această persoană ține evidența evoluției fiecărui angajat în parte.


Ce înseamnă pentru tine experiența ALTEN?


Experiența ALTEN reprezintă un cumul de factori care mă determină să-mi încarc mereu bateriile pentru ziua care urmează. Pentru mine, cel mai valoros aspect în cadrul companiei este colectivul. Colegii sunt deschiși, pozitivi și cel mai important, avem de învățat câteva ceva fiecare din noi de la fiecare coleg în parte.

Personal, în cadrul ALTEN am învățat să mă autodepășesc și să ies astfel din zona de confort.



De ce ALTEN?


Aleg ALTEN deoarece este o companie care se axează pe dezvoltarea angajaților, iar aici mă refer la aspecte ce țin de planul profesional.

Mi-am dorit un mediu de lucru cu provocări care să-mi ofere contextul ideal de dezvoltare continuă, iar cel puțin în departamentul de business, unde mi-am dorit să încep un capitol nou, am găsit acest mediu.

Pe lângă aceste beneficii, mi se pare absolut genial faptul că ai alături oameni care cred în tine și care-ți sunt alături pe tot parcursul tău profesional.

Dacă poveștile Ralucăi, Alexandrei, Aurei sau cea a lui Tudor te-au inspirat și îți dorești să te alături unei companii în cadrul căreia „dezvoltarea ta profesională să fie tratată cu prioritate”, intră pe site-ul www.careers.altenromania.ro, vezi rolurile disponibile și aplică la cel care ți se potrivește.

Poți, la rândul tău, inspira viitori oameni de succes!

Rămâi aproape de noi, urmează și alte povești #insidealten ale colegilor gata să-și împărtășească parcursul profesional în cadrul ALTEN România. Ești pregătit să le citești?